Łukasz Wawrziczek
kontakt
+48 537 462 530

LuKaS 
moja witryna w sieci
hobby, pasja...

01.07.2017 Raciborski Rajd dookoła Polski - START

No i nadszedł ten dzionek, długo wyczekiwany przez wszystkich START kolejnego już 19 rajdu dookoła Polski, rajdu trzeźwościowego organizowanego przez Stowarzyszenie Tęcza z Raciborza. Jadę dziś jako gość na I etapie rajdu z Raciborza do Jastrzębia i niestety na tym kończę narazie, ale już 9-go lipca dołączam do nich w Przemyślu i jadę do Białegostoku i może dalej :)

A dziś umawiam się na rynku z Diablo, Pjotrem, Marcinem i Madzitem ;), aha no i mój teściu też był... o godzinie 7:30 na miejscu już są, brak tylko kolegi z Maroka ;)

no ale jest dobija do nas :)

wspólna fota i jazdaaaa

lecimy sobie w kierunku Raciborza przez Jejkowice...

i dalej napotykamy na fajowy mebel przy którym nie mogło zabraknąc fotki :) jedna na poważnie...

i druga a raczej trzecia na niepoważnie ;)

 zaponiałem dodać harmonogram jakim się będa poruszać przez ponad miesiąc, do wglądu jest poniżej... 

lecimy tak sobie przed siebie i w Lyskach pada pomysł na to aby podjechać przed domek naszej szanownej koleżanki Kornli, która przebywa obecnie nad morzem i dobrze się bawi bez nas, ale my o niej pamiętamy i pytamy się przed domkiem gdzie sa dla nas ciasteczka :)

ok ale czas goni i lecimy dalej bo musimy przed godziną 10-ta być w Raciborzu Ocicach, no ale niestety spóźniliśmy się ekipa RRR już kręci z Ocic na raciborski rynek, zawracamy i dołączamy się do nich... Stasiu na prowadzeniu :)

pozdrowieni dla Ciebie i życzę Wam takiej atmosfery początkowej przez cały rajd...

jadą...

Świstak z Krysią...

zatrzymujemy się jak co roku przy pomniku Jana Pawła II gdzie obowiązkowa fota...

dalej jedziemy jak co roku do piekrni gdzie zostajemy poczestowani kołaczykami, Stasiu juz je ma ;) heh a jaki szczęśliwy że wszystkie są jego :)

ale długo się nimi nie pocieszył bo koleja z Maroka mu je zakosił :)

no ale żeby ich tak nie obgadywać to jednak się podzielili z nami heh :) konsumpcja trwa na całego...

w między czasie wyłapuje gdzieś Pjotra na tle Nyski...

a tu samojebka z znajomymi, super ludki z nich ;) 

kołaczyki skonsumowane więc dalej na rynek gdzie czekają na nas władze miasta i organizatorzy...poniżej przemawia Pani Prezes Stowarzyszenia Tęcza

dalej Komandor Rajdu Leszek...

i drugi Komandor Stanisław...

koszulki rajdowe, co roku inne...

na koniec fotka grupowa...

 no i czas ruszać, początek z obstawą Policji...

nasi też tu są, Diabolooo, fun hmmm izotonika :)

dalej Pjoter...fun trzeźwości i kawy ;)

pomykamy sobie przez miasto i dalej już bez obstawy policyjnej...

heh no i Pjoter tu cię mom :) nasz videorejestrator :)

kolegę z Maroka tez mamy :) - pozdro Dla Ciebie

no i Diabelski gest też się znalazł 

ekipa przejechała i mnie zostawiła :) zdążyłem jeszcze foto pstryknąć z Nyską :)

ale Nyska powoli się toczy więc ją dogoniłem i samojebke strzeliłem ;) Romek (kierowca) pozdro dla Ciebie

po chwili mały postój i znowu fota grupowa, no ale tym razem WRŚ...

kolejnym przystankiem już takim dłużyszym są Gorzyce i ośrodek odwykowy, gdzie zostajemy jak co roku bardzo gościnnie przyjęci i poczęstowani ciepłym posiłkiem i kawą...

oczywiście znowu fota :)

 posiedzieli, pojedli i pogawędzili, Grześ Świstak w swojej ulubionej roli ;)

wyjeżdżamy z ośrodka, Nyska na prowadzeniu...

Beata no i mam Cię :)

wszyscy są jestem i ja z Komandorem Lechem ;)

do Jastrzębia wpadamy znowu w obstawie Policji i tu trzeba przyznac że spisali się na medal, lepiej jak Racibórz ;)

Jastrzębie to koniec I etapu, udajemy się do Parku na wspólne już dziś ostatnie foto...

dalej ja już smykam do domu niestety bo na noc idę do roboty, więc czas goni, pomykam sobie z teściem, gdzie w Świerklanach napotykamy starego ziomka Stanleja :)

dalej przez chasiok do chałupy...

także dzionek znowu super udany. Życze raz jeszcze z tego miejsca Komandorom rajdu dużo cierpliwości i dyscypliny podczas rajdu...

Dzięi chłopaki za wspólny wypad...

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież